خود شناسی !!!

!!! همه چیز جز هیچی !!!

!!!!اینجا همه چیز درهمه!!!!

خود شناسی !!!

 
 
 
 
دوست دارید فرزند چندم خانواده باشید    !!!!
تک فرزندان
نقاط مثبت :
این افراد همان هایی هستند که دائما به دنبال تحول هستند. آنان افرادی تکلیف گرا مرتب و منظم با وجدان و وظیفه شناس و بسیار قابل اطمینان می باشند. آنان عاشق واقعیت افکار و اندیشه ها و جزئیات هستند و از قبول مسئولیت های مختلف واهمه ای ندارند ....
نقاط منفی :
یکی از خصیصه های منفی این افراد سرسختی و خشونت شدید آنهاست . کمی کینه ای و پر توقع هستند و معمولا از قبول اشتباهاتشان سر باز می زنند . به هیچ وجه انتقاد پذیر نیستند و در برابر دیگران افرادی بسیار حساس و نفوذ پذیرند که احساساتشان خیلی زود جریحه دار می شود .
 
 
فرزندان اول خانواده
نقاط مثبت :
آنها ذاتا مدیر به دنیا آمده اند . می گویند آنها دوست دارند همیشه خانواده را مدیریت کنند. فکر می کنند که همیشه حق و اولویت درهر کاری با آنهاست . فرزندان اول به دو دسته تقسیم می شوند : پرورش دهندگان افراد مطیع یا متحول کنندگانی سلطه جو. هر دو یکسان هستند فقط از متدهای مختلفی استفاده می کنند . معمولا فرزندان اول خانواده افرادی ایراد گیر مشکل پسند و دقیق هستند و عاشق توجه به جزئیات مسائلند . افرادی وقت شناس منظم و با کفایتند که دوست دارند همه چیزبه بهترین نحو انجام شود . از مسائل غافلگیر کننده نیز به هیچ وجه خوششان نمی آید.
نقاط منفی :
اما این افراد در عین مدیریت معمولا کمی بد اخلاق ترشرو و بی احساس به نظر می آیند . گهگاه به خاطر زور گویی و فشاری که بر سایرین می آورند تهدید کننده و رعب آور هستند . خودشان همه چیز را می دانند به دیگران اعتماد کم دارند . ریاست طلب ایرادگیر و نسبت به اشتباهات حساس و نکته سنج هستند.
 
فرزندان وسط خانواده
نقاط مثبت :
فرزندان وسطی افرادی خانواده دوست هستند که دیگران از بودن با آنها لذت می برند مهم ترین نیاز آنها آرام نگه داشتن اقیانوس پرتلاطم زندگی است و شعار آنها " آرامش به هر قیمتی " است . اینها افرادی بسیار آرام و بی سرو صدا شیرین و دوست داشتنی هستند و شنوندگان خوبی به شمار می روند . مهارت زیادی در حل مشکلات دارند چون همیشه هر دو جنبه یک مشکل را بررسی میکنند و دوست دارند همه را خوشحال کنند . همین مسئله باعث می شود که مشاوران و میانجیگران خوبی باشند.
نقاط منفی :
نسبت به فرزندان اول خانواده احسلس سلطه گری کمتری دارند اما دوست دارند همه آنها را ستایش کرده و دوست بدارند یا حداقل با آنها احساس شادی و خوشبختی کنند. ازآنجا که سعی در راضی نگه داشتن همه دارند ممکن است به افرادی وابسته تبدیل شوند.نمی توانند خوب تصمیم بگیرند تا جایی که باعث رنجاندن دیگران می شوند. همچنین برا شکست و اشتباهات دیگران خود را سرزنش می کنند.
فرزندان آخر خانواده
نقاط مثبت :
افرادی شاد و سرزنده اندکه این شادی و سرخوشی را با خود به همه جا می برند و دیگران را نیز از ان بهره مند می کنند. مهارت های مردمی آنه بسیار قوی است و عاشق این هستند که دیگران را با حرف ها و کارهایشان سرگرم کنند . هیچ کس برای آنها غریبه نیست و به سرعت با همه صمیمی می شوند . افرادی برونگرا هستند که از وجود دیگران انرژی می گیرند. از ریسک کردن واهمه ای ندارند.
نقاط منفی :
خیلی زود خسته می شوند از طرد شدن واهمه داشته و افق توجهاتشان کوتاه است.افرادی خودگرا هستند معمولا به خاطر توقعات غیر واقعی تصور می کنند در همه رابطه ها باید همیشه خوشی و خنده برقرار باشد.
________________________________________________________________________________
پانوشت 1 :
از کسانی که با نظراتشون من رو تشویق می کنن خیلی ممنونم !!!
 پانوشت 2 :
اگر از مطالب وبلاگم خوشتون اومد نظر یادتون نره !!!
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:0 ] [ * پسر بد * ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه